Impuls kod nas jeftiniji od regiona

Bez autora
Jun 22 2010

Cene lokalnih i međugradskih telefonskih impulsa u Srbiji su mnogo manje nego u zemljama regiona koje su prodale državnog telekomunikacionog operatora. Kada je reč o tržištu mobilne telefonije, u Srbiji je ono liberalizovano, ali postoji i konkurencija u fiksnoj telefoniji i zato su cene niže.Broj korisnika po zaposlenom u Telekomu iznosi 372, dok se u zemljama koje su prodale svog operatora taj broj kreće oko 800, čime su radnici znatno više opterećeni...

Impuls kod nas jeftiniji od regionaCene lokalnih i međugradskih telefonskih impulsa u Srbiji su mnogo manje nego u zemljama regiona koje su prodale državnog telekomunikacionog operatora.

„Kada je reč o tržištu mobilne telefonije, u Srbiji je ono liberalizovano, ali postoji i konkurencija u fiksnoj telefoniji i zato su cene niže“, kaže bivša ministarka za telekomunikacije Aleksandra Smiljanić.

Smiljanić je, predstavljajući rezultate analize posledica prodaje Telekoma Srbije, navela i da broj korisnika po zaposlenom u Telekomu iznosi 372, dok se u zemljama koje su prodale svog operatora taj broj kreće oko 800, čime su radnici znatno više opterećeni.

„Potencijalni kupac kompanije Telekom Srbije neće imati konkurenciju na telekomunikacionom tržištu u Srbiji i zbog toga će moći da proizvoljno diže cene, ulaže u dalji razvoj infrastrukture i otpušta zaposlene“, ocenila je profesorka Elektrotehničkog fakulteta i bivša ministarka za telekomunikacije Aleksandra Smiljanić.

Ona je podsetila i da Telekom upravlja celokupnom fiksnom telekomunikacionom infrastrukturom u Srbiji, kroz koju se ne prenosi samo fiksni telefonski, već i mobilni i Internet saobraćaj.

„Strani kupac će prvenstveno nastojati da poveća cene, smanji ulaganja, ali i da smanji broj zaposlenih čime će biti smanjen kvalitet usluga“, zaključila je Smiljanić.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik